♥♥ḾΞŁÓĐỸḺÕѴЁ♥♥ ♥♥ḾΞŁÓĐỸḺÕѴЁ♥♥
درباره ما


سلام دوستان عزیز امیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد نظر یادتوووووون نررررررررره

پیوند روزانه

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


♥♥ḾΞŁÓĐỸḺÕѴЁ♥♥

نیمکت
موضوع: <-PostCategory->

gharare asheghane داستان عاشقانه غمگین و خواندنی  ” قرار”

نشسته بودم رو نیم‌کتِ پارک، کلاغ‌ها را می‌شمردم تا بیاذ. سنگ می‌انداختم بهشون. می‌پریدند، دورتر می‌نشستند. کمی بعد دوباره برمی‌گشتند، جلوم رژه می‌رفتند. ساعت از وقتِ قرار گذشت. نیومد. نگران، کلافه، عصبی‌ شدم. شاخه‌گلی که دستم بود سَرْ خَم کرده داشت می‌پژمرد.
طاقتم طاق شد. از جام بلند شدم ناراحتیم را خالی کردم سرِ کلاغ‌ها.
گل رو هم انداختم زمین، پاسارَش کردم. گَند زدم بهش. گل‌برگ‌هاش کَنده، پخش، لهیده شد. بعد، یقه‌ی پالتوم را دادم بالا، دست‌هام رو کردم تو جیب‌هاش، راهم رو کشیدم رفتم. نرسیده به درِ پارک، .
صدای تندِ قدم‌هاش و صِدای نَفَس نَفَس‌هاش اومد و صدام کرد

برنگشتم  حتی برای دعوا، مُرافعه، قهر. از در خارج شدم. خیابون رو به دو گذشتم. هنوز داشت پُشتم می‌اومد. صدا پاشنه‌ی چکمه‌هاش رو می‌شنیدم. می‌دوید صِدام می‌کرد.
آن‌طرفِ خیابان، ایستادم جلو ماشین. هنوز پُشتَ‌م بِش بود. کلید انداختَ‌م در را باز کنم، ، برم. برای همیشه. یه دفعه صدای بووق – ترمزی شدید و فریاد – ناله‌ای کوتاه ریخت تو گوش‌هام – تو جونم.
تندی برگشتم. دیدمش. پخشِ خیابان شده بود. به‌روو افتاده بود جلو ماشینی که بِش زده بود و راننده‌ش هم داشت توو سرِ خودش می‌زد. سرش خورده بود روو آسفالت، پُکیده بود و خون، راه کشیده بود می‌رفت سمتِ جوویِ کنارِ خیابان.
با ترس دویدم طرفش. بالا سرش ایستادم.
مبهوت.
گیج.
مَنگ.
هاج و واج نِگاش کردم.
توو دستِ چپش بسته‌ی کوچکی بود. کادو پیچ. محکم چسبیده بودش. نِگام رفت  روو آستینِ مانتوش ساعتَ‌ش پیدا بود. چهار و پنج دقیقه. نگام برگشت ساعتِ خودم رو دیدم چهار و چهل و پنج دقیقه!
گیجْ  درب و داغانْ به ساعتِ راننده‌ی بخت برگشته نگاه کردم. عدلْ چهار و پنج دقیقه بود!!


نظرات شما عزیزان:

nazgol
ساعت18:26---17 بهمن 1391
Vaaaaaaaaaaaaaayyyy,geriam gereft

nima
ساعت23:11---30 فروردين 1391
akheyyyyyyyyyyyyyyyyyy پاسخ::X

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :sheyda | لينک ثابت |چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جوک های خنده دار
عشـــــــــــــــق واقعـــــــــــــی
all u need
♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ღ☠پاتوق دختروپسرای ايرونيღ☠
دنیای نیمبازچت
♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
من زن هستم
ஜ۩۞۩ஜ عسل دانلود ஜ۩۞۩ஜ
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
همه چي تموم....
تــــــنهاترین بغض تنهایی من
به روزترین وبلاگ دانلودمو
دانلود رایگان موزیک،ویدئو
تودنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
مـن مالــِ تو _ تو مـالــ
๓ بیا تو ๓
همه جوره ....
کد
عشق خط خورده
˙•▪●ღ عاشقونه ღ●▪•˙
بزرگترین پاتوق ایرانیان
گالری عـکس بازیگران
طرفداران پیت بول
عشق شیدا
(◡‿◡✿) & (。◕ ‿◕。)
totak
ومپایر تنها
.◄ 1♥♥1 ♣ REZA ►.
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم :X





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

ارديبهشت 1391
فروردين 1391


نویسنده وبلاگ :

sheyda

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 25487
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



---------------------------------------
-------------------------------------------------------- --------------------------------------------- ----------------------

Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com